Keresés ebben a blogban

2015. november 15., vasárnap

18. Vezúv.

Tudom, tudom. Rég írtam. Ez így van, kár is lenne tagadni. Ha feltenné valaki a kérdést, hogy mit szeretnék jobban, blogot írni, vagy aludni... hát a válasz az alvásra esne. A blogírás helyére gyakorlatilag bárni helyettesíthető. :)
Sokminden történt azóta, hogy utoljára írtam. Holnap lesz Panni 7 hetes. A kiscicákat, kiskutyákat ilyenkor már adogatják az új gazdiknak. Nem mintha mi is másik "gazdit" keresnénk Panninak... áááá legalábbis sén tutira nem :) (Juditomnál felmerülne kétség szerintem :) ) Neeeeeem iiiiissssss. Persze vannak rosszabb napok, mikor nyűgösebb, mindkettő és arra jövök haza, hogy ki vannak borulva, néha szó szerint mindketten, de tudom, hogy nem adná oda senkinek :) Én már pl annyira megszoktam a sírását, hogy amikor Kenesére mentem a szakmai konferenciára, felvettem a telefonommal és lefekvés előtt hallgattam kicsit. Mindjárt otthonosabbnak éreztem a szállodai szobámat. Esküszöm jobban esett az alvás :)
Túl vagyunk egyébként a hasfájós időszakon. A biogaia - espumizan - alapos büfiztetés szentháromsága csodát tett. Most már tényleg csak akkor sír, ha éhes. Szóval szinte állandóan :) Túl vagyunk az első növekedési ugráson. Ez azzal jár, hogy kb 20 percenként enne. Kellemetlen kicsit, de túlélhető.
Voltunk az ortopédián Egerben. Vicces volt a helyzet. Többekközt az is, hogy egy órát vártunk az orvosra, pedig időpontunk volt, de inkább a belépőnk. A babásokat előre engedték. Először is nem fért be a babakocsi az ajtón, mert olyan frankón volt kialakítva a bejárat. (Biztos nem járnak oda sűrűn babákkal és csak az a nap volt különleges mert kb 6 kisbaba volt ott. Na mindegy, kivettem Pannit a kocsiból, miután nagyon kedvesen közölte a nővérke, hogy nem látja, hogy nem férbe???? Letettem a pelenkázóra, Judit kibontotta. Szép tiszta volt a pelus és szerencsére csak egy csendes, de erőteljes száraz puki jött miközben pucér volt az alsóteste. Meg is dícsértük, hogy milyen ügyes. Nos, kár volt. Láttátok e már az Etnát, vagy a Vezúvot kitörni? Na nem olyan "jééé, némmá', nem kitört az a vulkán" szerűen, hanem olyan felkiáltósan, "Aztak......va mekkora kitörés...." Vízszibtesfekve ez elág muris látvány. Tegyük hozzá, hogy nem volt igazán kibontva, mert alatta volt a vastag bundás kezeslábasa, rugdalózója, badija, vagy hogyhívják amit ezalatt a 8 tized másodperc alatt szép barnává változtatott. Végülis ügyes kislány volt, mert rögtön korrigált és némi savas vízzel próbálta lemosni... Jelentem nem sikerült, viszont miután végeztünk teljes ruházat cserét voltunk kénytelenek végrehajtani. Az már csak hab volt a tortán, hogy doktorbácsi jól meggyömöszkölte minden irányból és ezért ordítva kellett mindezt végigcsinálni. A vizsgálat, pelenkázás, de még az utcán, kocsihoz menet is szirénázott. Jó kis nap volt.

Nincsenek megjegyzések: