Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 30., szerda

8. Próbaszopi

A kórházban megvan mindennek a maga ideje. Jelenleg a próbaszopi zajlik. Furán hangzik, de mi is az? Megmosdatják, tisztába teszik a babát és lemérik, majd odaadják az anyukának, hogy tegye rá a cicire, mindkettőre 15-20 percig aztán vigye vissza. Újból lemérik és megállapítják, hogy mennyit szopott. Fontos, hogy a baba elkezdjen enni, mert kb 2-3 napi tartalékkal születik. Ha nem eszik, akkor elkezdődik a macera. Tejfejés, cumiztatás.... stb. Szerencsére Panni jókat szopizott eddig, rotyogtatott is rendesen ma. :) Szokás szerint elvittem leméretni, de előtte csináltak nála pár vizsgálatot, még a sarkát is megszúrták a sárgaságvizsgálat miatt és a kis picurom végigaludta az egészet. Azért Judit megpróbálta megetetni, mert amúgy is itt lett volna már az ideje, de szegénykém állandóan csak belealudt. Kb fél óra küzdelem után feladtuk, vittem leméretni. Még a mérés idejére se ébredt fel. Szerintem jól kifárasztotta a nagyapjával megtett folyosói félmaraton. :) Sajnos semmit se szopott a nővérek szerint, szóval utasításba kaptam, hogy a baba mama kombináció 45 perc múlva jelenjen meg az osztályon fejés céljából. 
Na ez rossz hír. Kitol velünk ez a jány! Kb 10 perc mulva jött egy szoptatási tanácsadó ....álmomban se gondoltam volna, hogy létezik ilyen foglalkozás.... és megmutatta Juditnak, hogy hogyan is kell szépen, szakszerűen etetni a gyereket. Hozzáteszem teljesen ellenkezett azzal amit korábban a szülésznő és a nővérek tanítottak neki. Engem persze kiküldtek a teremből addig, mivel nem csak Juditomnak volt oktatás, hanem mindkét szobatársnőjének is. Közben Bencusék elmentek haza és kaptunk új szobatársat. Szegénykém két mankóval jött be. Nem mertem megkérdezni, hogy mi baja, de az biztos, hogy szteroidokat kap, mert jött utána az orvos is és erről beszéltek. Visszatérve Pannira, szegénykém nem tudott magához térni és így nem szopizott megfelelően az új módszerekkel sem, szóval Juditnak be kellett menni a csecsemőosztályra, mérés után. Kapott tápszert is, megvolt az első cumisüveg etetés is. Szinte egyhúzásra bevágta a kis bitang az üveg tartalmát.

Nincsenek megjegyzések: