Keresés ebben a blogban

2015. szeptember 29., kedd

3. A születás folytatódik

Akkor vesztettem el a fonalat az írásban amikor elkezdődtek az igazi és erőteljes fájások. Mivel én is benn voltam, szinte átéltem az egészet. Eredetileg nem terveztem, hogy benn leszek, A csajok úgy gondolták jó páros lesznek benn. Anya-lánya. Mondhatni két csaj megy be, három jön ki. Délután, mikor jöttek a fájások, a doki szólt, hogy nyugodtan bemehetek, van hely bőven. Mivel a filmekből tudom csak, hogy milyen is egy szülőszoba, ezért számítottam a csupa zöld, műszerekkel teli helységre. Mondhatni meglepett a látvány.... Végülis egy szállodai szobában találtam magam, bordásfallal, mászókötéllel, fotellel, kisasztallal.... Szuper nyugtató volt. Természetesen elkészült néhány szelfi, az elsőn még nagy a mosoly mindenki arcán, a következőkön már nem annyira őszinték a mosolyok.

Szóval elkezdődtek a fájások és olyan arcát mutatta nekem ez a jány amilyet még sosem láttam. Mivel én sosem fogom megtudni mily erős érzés ez (bár egyesek a tökönrúgáshoz hasonlítják) ezért csak az eltorzult arcból látom és érzem át. Termeészetesen ott voltunk vele végig. Fogtuk a kezés simogattuk és borogattuk a homlokát, miközben ő a kínok kínját élte át. Közben jöttek a spanyol szülésznők és NST-zték, nézték mennyire tágult a méhszáj, jött a doki is és kontrollálta az eseményeket, adta az apró praktikákat. Három fájás jobbrafekve, három balra... Le a kalappal előtte és a szülésznő előtt, profizmus a köbön. 
Kedvenc részem, ha lehet ilyet mondani, közvetlen a szülés előtt, mikor a doki feltette a lábát a szülőágyra és azzal tolta Juditom lábát hátrafelé, majd mondta neki, hogy a másik lábát tegye oda a spanyol szinésznő oldalához... Szinésznő??? Mi ez kérem? Filmforgatás? De hát se sminkes se operatőr, bár a fővilágító és a rendező ott volt, de akkor is miért színésznő? Filmforgatásra gyakorolnak a lányok? Nem értettem. Később kérdeztem Juditot, hogy miért mondta a csajra, hogy színésznő? Juditom csapkodta volna a homlokát, ha épp nem a kezén támaszkodott volna és fáradt nyugalommal csak annyit mondott: Nem színésznő cicám... Szülésznő. Nos kérem, rejtély megoldva.  folyt köv.

Nincsenek megjegyzések: