Keresés ebben a blogban

2015. október 12., hétfő

13. Tesómék

Vasárnap tesómék hozták vissza Zsófit a keresztányomat a kollégiumba, mert itt tanul Egerben a Neumannban. Tesóm szólt, hogy bejönnének megnézni a kis jövevényt. Örültem neki, mert ritkán járnak felénk. Én ugyan mindennap Gyöngyösre megyek dolgozni, de annyi a munka, hogy sosem jut idő a látogatásra. Igazán keveset találkozunk, legalábbis nekem kevés. Folyamatosan küldözgettem a képeket nekik és egyszer mondta, hogy szinte minden este megnézi őket. Nagyon örültem neki. Szerencséjük volt, mert remek időzítéssel jöttek. Épp a 12. részben leírt pelus kálvária után toppantak be ezért kimondottan jókedvünkben találtak.
Arról nem is beszélve, hogy Panni épp nem aludt. Igaz nyűgös volt, mert épp kajaidő kezdődött, de amíg Judit etette addig legalább lefutottuk az udvariassági köröket. Süti, innivaló, rágcsa, karamella, kapucsínó... Uhhhh nagyon finom sütit hozott tesóm Anyukám szokott ilyen finomakat sütni. Vagy anyu volt nagyon jó tanító, vagy tesóm tanult remekül, de nagyon prímán átvette anyu sütési tudományát. Innen üzenem, hogy hétfőre mindössze 5 szelet maradt, de az sem élte meg az öt órát :) Miután jóllakott a kis szentem, megkaptam szokásos büfiztetésre és ezt már a nappaliban kezdtem el tesőmék körében. Az első büfi álltalában gyorsan megvan, a másodikra kell várni néha 20 percet is, de azt már nővérem karjaiban végezte el. Tesóm szerint szuper érzés volt ismét pici babát fogni a kezében. Látszott rajta, hogy élvezi és Panni is olyan csodálkozó szemekkel nézett rá... áááá meg kellett zabálni őket. Én nem gyöztem fotózgatni a telefonommal.
Zsófi is átvette picit, tesóm megtanította neki, hogy hogyan kell fogni egy csecsemőt. Sógorom főleg verbálisan vett részt a gyermeklátogatásban. Jöttek a sztorik a saját gyerekeikről, a nehézségekről, jópofaságokról. Talán majd egyszer mi is így mesélünk az unokáinknak, vagy a rokonainknak Panniról. Jó volt hallgatni. Úgy láttam nehéz szívvel búcsúztak el tőle, főleg tesóm. Talán reménykedik benne, hogy hamarosan unokája lesz, hiszen már minden adott hozzá.
Köszönjük szépen az ajándékot. Igérjük jó helye lesz.

Nincsenek megjegyzések: